به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری صومعه سرا اظهار کرد: با توجه به دستور العمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۸ فروردین، این به طور رسمی در شهرستان شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مجری در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا پای کار هستند، افزود: تلاش‌های صورت گرفته سبب شد تا تجمعات در سطح شهرستان به حداقل برسد.

سید محمدی در ادامه با بیان اینکه نیروهای سپاه و ارتش از ابتدای شیوع ویروس در تهیه ماسک و گندزدایی در شهرستان صومعه سرا اقدامات لازم را انجام داده اند، گفت: همه ما باید قدردان این نیروهای زحمتکش باشیم.

وی به آمار ورودی بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان صومعه سرا اشاره و تصریح کرد: با توجه به آمارهای دریافتی خوشبختانه شاهد کاهش ورودی این بیماران با علائم این ویروس به مراکز درمانی شهرستان هستیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به همکاری و حضور سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انجام اعمال شرعی و تدفین متوفیان، ادامه داد: همه مسئولان تلاش می‌کنند تا زندگی مردم به شرایط عادی بازگردد.

وی تاکید کرد: با توجه به مستقر شدن نیروهای زمینی ارتش در صومعه سرا شاهد اقدامات و خدمات ارزنده‌ای از طرف این نیروها از جمله گندزدایی ۱۵۴ روستا و سه بخش این شهرستان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.