غلامحسین آقاجری روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اغلب متخلفان و سودجویان در  ایام نوروز تخلف خود را در اراضی ملی و منابع طبیعی بیشتر می‌کنند که وظیفه ما را در راستای  مراقبت و حفاظت‌ها از عرصه ملی در این ایام بیش از گذشته خواهد کرد.

وی اظهارداشت: همه ساله بخصوص  در ایام نوروز متخلفان از فرصت تعطیلات سو استفاده  کرده و با تصور این‌ که در این ایام با  نبود  نیروهای حفاظتی و قضایی  در بسیاری از مناطق به تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف حفظ و صیانت از اراضی ملی  در ایام نوروز اهتمام بیشتری به حفاظت از منابع طبیعی و برخورد با متخلفان و متصرفان خواهد شد و نیروهای یگان حفاظت این اداره در آماده‌ باش کامل قرار دارند.

آقاجری گفت:‌ گشت‌های  نوروزی ماموران منابع طبیعی هر ساله برقرار و امیدواریم مردم در امر صیانت و حفاظت از اراضی ملی همچون گذشته بعنوان بازو و همیار در کنار ما باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم افزود:  شورای حفظ حقوق بیت المال و در راس آن فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب حمایت کامل  خود را در حفاظت و صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی اعلام کرده‌اند و در امر صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از دست درازی سودجویان همراه و یاور این اداره هستند.

وی گفت:  در ایام نوروز همیاران طبیعت، سازمان‌های مردم‌ نهاد، فعالین حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و اقشار مختلف مردم برای حفاظت از منابع طبیعی بعنوان همکاران افتخاری در عرصه همیار این اداره باشند.  

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله  قطع درختان جنگلی ، بوته کنی ، تخریب و تصرف اراضی ملی و  آتش سوزی با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت  اطلاع دهند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.