حسن خسروانیان چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ هر سال در ایام نوروز متخلفان ازفرصت سوء‌ استفاده می ‌کنند و با تصور این‌ که ایام تعطیلات است و نیروهای حفاظتی و قضایی در تعطیلات به سرمی‌ برند، در بسیاری از مناطق به تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی اقدام می ‌کنند.
وی ادامه داد: به همین دلیل در ایام نوروز اهتمام بیشتری برای نظارت و حفاظت از منابع طبیعی و برخورد با متخلفان و متصرفان خواهیم داشت و در این ایام تیم ‌های گشت در آماده‌ باش صد درصد هستند.
خسروانیان گفت:‌ گشت نوروزی ماموران منابع طبیعی افزایش می یابد و امیدواریم امر حفاظت از منابع طبیعی مردم محور شود.
وی با تشریح مصوبات جلسه شورای حفاظت و پیشگیری از تخریب اراضی منابع ملی این شهرستان افزود: در این جلسه برابر دستور دادستان به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مقرر شد در خصوص جرایم ارتکابی درحوزه منابع طبیعی و به خصوص در ایام تعطیلات و عید نوروز همکاری کاملی با ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد داشته باشند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت:همچنین در این جلسه تمام اعضا به خصوص فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان، حمایت تمام و کمال خود را در حفاظت و صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی عنوان کردند.
خسروانیان اظهارامیدواری کرد در این ایام نوروز از حضور و همکاری همیاران طبیعت، سازمان‌های مردم‌ نهاد، دوستداران منابع طبیعی و اقشار مختلف مردم برای حفاظت از منابع طبیعی بهره ‌مند ‌شویم.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه افراد متخلف مراتب را به شماره تلفن رایگان 1540 یگان حفاظت محیط زیست و در خصوص گزارش قطع درختان جنگل ، بوته کنی ، تخریب و تصرف اراضی ملی ، آتش سوزی جنگل و ...با شماره تلفن 1504 یگان حفاظت از منابع طبیعی گزارش دهند.
خبرنگار:‌ رضا قادری ** انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
7387 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.