حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در پیام نوروزی  ۹۹ افزود: بنا به توصیه پزشکان و کارشناسان بهداشتی تنها اصل و عامل در شکست بیماری کرونا قطع زنجیره انتقال این بیماری از طریق در خانه ماندن مردم محقق و میسر خواهد شد.

وی اظهارداشت: مردم باید بیماری کرونا را جدی بگیرند و به راحتی از آن نگذرند زیرا که سرعت انتقال این ویروس سریع است و برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد با  در خانه ماندن از انتقال زنجیره ای آن ممانعت کنند.

وی گفت: اگر بخواهیم بر ویروس کرونا غالب شویم باید به توصیه‌های کارشناسان و متخصصان با دقت عمل کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: درحالیکه مردم ایران خودرا آماده سال جدید می کردند ناخواسته ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و همه امور را تحت الشعاع خود قرار داد. 

وی اظهارداشت: از زمان بدو شیوع این بیماری در کشور همه اقشار و گروه‌ها با همکاری و همدلی دست در دست مسئولان کشور نهاده و برای برای مقابله با کرونا بسیج  شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با گوش دادن به توصیه های پزشکان و کارشناسان از جمله در خانه ماندن کرونا را  در اوایل سال ۹۹  شکست خواهیم داد.

رکنی حسینی گفت: باتوجه اینکه این شهرستان در تعطیلات نوروزهای گذشته میزبان جمعیت زیادی از میهمانان اقصی نقاط کشور بوده امسال بدلیل شرایط موجود از پذیرفتن هموطنان معذور است.

وی افزود: مردم این شهرستان خونگرم و میهمان نواز هستند و هیچگاه مخالف آمدن هموطنان نیستند اما در این مقطع نباید به این شهرستان سفر کنند و بعد از شکست کرونا مردم با آغوش باز از آنان پذیرایی خواهند کرد.

وی با ابراز گلایه از عده‌ای فرصت طلب در شرایط کنونی افزود: آنهایی که بعنوان مسافر به صورت غیرقانونی از جمله استان های مبتلا به کرونا وارد شهر می‌کنند بدانند که با این اقدام  خیانت به مردم و  سلامتی کل جامعه را به مخاطره می اندازند و قابل بخشودگی نیست.

امام جمعه گناوه گفت: اگر این بیماری در شهرستان شیوع گسترده پیدا کند امکانات موجود جوابگو نخواهد بود و انتظار داریم این فرصت طلبان دست از چنین  اعمالی بردارند.

وی از مسئولان اجرایی شهرستان و تمامی نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و گروه‌های جهادی که در مقابله با بیماری کرونا همدل و همدست و در حال فعالیت هستند تقدیر کرد.

وی ادامه داد: سال ۹۸ فرود و فرزازهای زیاد و حوادث تلخ و شیرینی داشت که در این بیم حادثه ترور ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بدست آمریکای جنایتکار از تلخ ترین آنان بود.

رکنی حسینی گفت: جواب محکم و سرسختانه ارتش و سپاه در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق پس از به شهادت رسیدن سردار شهید سلیمانی و همرزمانش کام مردم را شیرین کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم این شهرستان بیان کرد: باتوجه به اینکه اولین روز نوروز تقارن با شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) دارد از مردم این شهرستان انتظار دارم از مراسم جشن و سرور در این روز پرهیز و حرمت ائمه اطهار(ع) را نگه دارند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.