غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در پیام نوروزی سال ۹۹ در دفتر امام جمعه این شهر به مردم این منطقه و هموطنان افزود: در صورتی کرونا را شکست خواهیم داد که زنجیره انتقال آن را با در خانه ماندن قطع کنیم.

وی اظهارداشت:  رعایت نکات بهداشتی  و همراهی و همکاری مردم با مسئولان و کارشناسان درمانی در تمام ابعاد کمک شایانی در پیشگیری از شیوع انتقال و عبور از این بلا خواهد کرد.

وی از هموطنان سراسر کشور خواست باتوجه به شرایط پیش آمده از سفر به این شهرستان گردشگرپذیر استان بوشهر بجد پرهیز کنند و به پویش در خانه ماندن بپیوندند.

فرماندار گناوه گفت: مردم این شهرستان در میهمان نوازی اشتهار بالایی دارند و هر ساله مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور را پذیرا می‌شدند اما امسال تعطیلات نوروز متفاوت تر از سال‌های قبل است و در این ایام از پذیرش مسافران معذور و هیچگونه خدماتی به آنان ارایه نمی‌شود.

وی اظهارداشت: باتوجه به شیوع گسترده کرونا در کشور تمامی بوم‌گردها، هتل‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری و خدماتی و مهانسرای ادارات و نهادها هیچ خدماتی به هموطنان ارایه نخواهند داد.

مهرجو افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور در این شهرستان با تشکیل ستاد مقابله با کرونا نشست‌های مداومی برگزار و با بهره‌گیری از نظرات و مشورت با صاحبنظران و نظرات مردمی تصمیم‌های خوبی در برابر پیشگیری از این بیماری اتخاذ شده است.

فرماندار گناوه ادامه داد: استقرار ۵ ایستگاه تب سنجی ، کنترل مبادی ورودی شهر  بمنظور ممانعت از ورود مسافران غیربومی و ضدعفونی اماکن و معابر شهر با همکاری نیروهای داوطلب مردمی و جهادگر ، انتظامی و سپاه بخوبی در حال انجام است.

وی گفت: از مردم این شهرستان انتظار داریم اخبار مرتبط با کرونا را از ستاد ملی مقابله با این بیماری در کشور و کمیته اطلاع رسانی این شهرستان پیگیری کنند.

وی اظهارداشت: رسانه ها و شبکه های مجازی این شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا همپا و همگام با مسئولان بوده‌اند و نقش مهمی در تصمیمات  ستاد مقابله با این بیماری در سطح شهرستان داشته‌اند.

مهرجو از تلاش و زحمات نیروهای انتظامی ، بسیج و سپاه ، خیرین ، داوطلبان و گروه‌های جهادی و خودجوش مردمی در جهت مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

فرماندار گناوه با تبریک فرارسیدن سال ۹۹ گفت: کشور ایران در سال ۹۸ با حوادث تلخ و شیرینی مواجه شد که تلخ ترین آن شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که کام مردم را  تلخ کرد.

وی اظهارداشت: در حالی وارد سال ۹۹ می شویم که ویروس کرونا عالم گیر و کشور را نیز درگیر کرده و  تمامی حاکمیت نظام تلاش و توان خودرا برای حفظ سلامت و مقابله با این بیماری بکار برده تا از این بحران با همکاری و همراهی مردم عبور کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشورهمه ساله در تعطیلات توروز پذیرای جمعیت بی‌شماری از هموطنان در اقصی نقاط کشور می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.