به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز شنبه در نشست با نمایندگان گمرکات کشور در بخشداری این بندر افزود: با راه اندازی گمرک این بندر، ظرفیت و قابلیت های این بخش در حوزه گردشگری و بازار احیا، فعال تر و تحول و رونق مضاعفی در زمینه اقتصاد و معیشت مردم صورت می گیرد.
وی اظهارداشت: با وجود اینکه از سال 1390 ساختمان گمرک این بندر با انبار و فضای اداری در 2 طبقه احداث شده اما هیچگونه اقدامی برای راه اندازی آن صورت نگرفته است.
بخشدار امام حسن بیان کرد: در نشست های مختلفی ضرورت راه اندازی گمرک این بندر مطالبه شده که امیدواریم مسئولان ذیربط در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه امام حسن نیز راه اندازی گمرک این منطقه را از مطالبه های اصلی و آرزوهای دیرینه مردم عنوان کرد و خواستار توجه و اهتمام مسئولان در محقق شدن آن شد.
دراین نشست که رئیس گروه ساختار دفتر نوسازی و تحول اداری و نماینده مرکز واردات و امور مناطق آزاد گمرکات کشور و مسئولان استان بوشهر حضور داشتند، مصوبه هایی اتخاذ و مقرر شد، نمایندگان اعزامی با نگاه مثبت و به منظور رونق اقتصادی و تجاری در راه اندازی گمرک امام حسن نتایج بازدید و نشست های برگزارشده را به مسئولان مربوطه گزارش و مسئولان شهرستان دیلم نیز برای ایجاد زیرساخت های بندری ازجمله لایروبی خور، استقرار بندر ودریانوردی و مجوز ورود و خروج کالا پیگیری های لازم را انجام دهند.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و کرانه خلیج فارس واقع است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.