غلامرضا مهرجو روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم این منطقه همواره میهمان نواز و خونگرم هستند اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا است بنا به توصیه مسئولان بهداشتی درخانه خود که به عنوان مهم ترین اصل و پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است بمانند و از سفر به این شهرستان امتناع کنند.

وی اظهارداشت: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همه اماکن اقامتی و کمپ‌های اسکان  ازجمله در این شهرستان از پذیرش آنان معذور هستند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌های کشور تا پایان سال تعطیل شده است هموطنان نباید از این فرصت برای مسافرت و دیدو بازدید که می‌تواند این بیماری را گسترش دهد استفاده کنند و برای حفظ سلامتی خود و مردم در شهرهای خود بمانند تا کشور هرچه زودتر از بحران بوجود آمده خارج و این بیماری ریشه کن شود.

مهرجو  ادامه داد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل و تاکنون چندین جلسه برگزار و برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده‌است.

وی بیان کرد:  ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد و بازار و کنترل ورودی‌های شهر با استقرار پایگاه سلامت از عمده برنامه‌های این ستاد است.

فرماندار گناوه افزود: تمامی مصوبه‌های این ستاد که به دستگاه‌ها و واحدهای صنفی ابلاغ شده لازم الاجرا و  باید  قاطع اجرایی شود.

وی از اقدام شایسته خودجوش بازاریان مجتمع تجاری این بندر در تعطیلی مغازه‌های خود گفت: برخورد با رانندگان خودروهای حمل بار (شوتی) در دستور کار جدی قرار گرفته و از عده‌ای که به رغم این تصمیم کالا در اختیار آنان می گذارند انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان با آنان همکاری نکنند و درصورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

مهرجو افزود: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم به آن حساس و بخوبی عمل کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: درصورتیکه مردم مسایل بهداشتی را بخوبی رعایت و عمل کنند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.