به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در بازدید از بخش ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس برای مقابله با گرونا بیان کرد: با همکاری مردم و تلاش پزشکان بیماری کرونا را شکست می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت بهداشت فردی و خودداری از سفرهای غیرضروری دو راه مهم برای شکست کرونا است ادامه داد: تا ظهر امروز هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان بوشهر گزارش نشده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: به طور ویژه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکارانش و پرستاران که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و لزوم ترویج امید به جامعه در فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی باید به آرامش جامعه کمک کند؛ ترویج بی اعتمادی در جامعه هدف دشمن است.

گراوند در مورد ماسک‌هایی که وارد استان شده است، تصریح کرد: این ماسک‌ها مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود که در اختیار وزارت بهداشت قرار داد و با پیگیری صورت گرفته سهمیه‌ای هم به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اختصاص یافت.

استاندار بوشهر از طرح تکمیل اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر نیز بازدید و بر تسریع در تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر تأکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.