سید امیر حسینی جو روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بقیه این بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند ، مراحل نمونه گیری ، دریافت پاسخ و درمان را سپری می کنند.

وی با اشاره به فوتی ناشی از ابتلای این بیماری در شهرستان ، گفت :‌ تاکنون در شهرستان تنکابن ۲ نفر به علت مثبت شدن آزمایش کرونا ویروس و بالا بودن شرایط سنی فوت کرده اند.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه ۲ فرد فوت شده از خارج از شهرستان به تنکابن سفر کرده بودند ، اظهار داشت : بیمارستان و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قرار دارند و باید تجهیز آنها در اولویت قرار گیرد.

حسینی جو با قدردانی از کادر پزشکی ، پرستاری و درمانی بیمارستان شهید رجایی تنکابن ، گفت : باید شرایط ایمنی این بیمارستان در سطح بالایی قرار گیرد تا کادر پزشکی بدون دغدغه به فعالیت خود بپردازند.

وی افزود : در این بازدید نیازمندی های شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت تا با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی شرایط بهتری را فراهم نماییم.

فرماندار تنکابن با انتقاد از افزایش شایعه پراکنی ها پیرامون کرونا ویروس در جامعه ، گفت : تاکید دانشگاه علوم پزشکی در اطلاع رسانی مبتنی بر صداقت است و مردم اخبار مربوط به کرونا ویروس را از منابع موثق داخلی پیگیری نمایند .

وی یادآور شد : اطلاع رسانی شهرستانی نیز از طریق کانال های معتبر در فضای مجازی صورت می گیرد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۲۴ نفر در مازندران به بیماری کرونا مبتلا شدند.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.