به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه جمعه اظهار داشت: مدارس به مدت سه روز تا ۱۲ اسفندماه و دانشگاه های استان نیز تا پایان هفته تعطیل هستند.

وی یادآور شد: در خصوص موارد دیگر از جمله تاخیر در آغاز فعالیت ادارات فردا تصمیم گیری می شود.

تعطیلی مهدهای کودک و مراکز روزانه بهزیستی ایلام تا ۱۲ اسفندماه

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز  گفت: با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، فعالیت تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) تا ۱۲ اسفندماه تعطیل اعلام می شود.

به گفته زهرا همتی، این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستانهای استان است.

وی اظهار کرد: به تمامی مهدهای کودک و مراکز روزانه و شبانه غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام شده است تا به منظور ارتقای سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدامهای بهداشتی و ضد عفونی لازم را انجام دهند.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۳۸۸ نفر است که ۷۳ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۳۴ نفر فوت کرده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ۱۴ مورد جدید مشکوک به بیماری کرونا در این استان شناسایی شده و نمونه آزمایش های این افراد به آزمایشگاه مربوطه در تهران ارسال شده است.

 پیش از این ۱۴ مورد مشکوک در ایلام شناسایی شد که نتیجه تمام آزمایش ها منفی و بیماران از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.