سرهنگ پاسدار رضا پورقیومی روز یکشنبه در همایش گام دوم انقلاب با نام و یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گناوه افزود: در گام دوم انقلاب در ۴۱ سالگی شجره طیبه باید ویژگی‌های آن بصورت برجسته و حرکت‌های بسیار زیاد و ارزشمند صورت گرفته برای مردم بازگو شود.

وی افزود: بیانیه گام دوم به ۶ هزار واژه نورانی که از ابتدا و در گام اول انقلاب انجام شده و  ۴۴ بار به واژه جوانان ۳۵ میلیونی کشور  اشاره دارد که چگونگی راه و مسیر این گام برای این قشر تشریح شده‌‍‌است.

این کارشناس ادامه داد: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اعتماد دارند زیرا که در دروران هشت سال دفاع مقدس لیاقت و شایستگی خود را نشان دادند.

وی افزود:  جوانان موتور پیشران انقلاب هستند و باید از آنان به نحو مطلوب و شایسته در همه عرصه‌ها استفاده کنیم.

پورقیومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی براحتی بدست نیامده و تحقق نیافته است، گفت: در گام دوم انقلاب به تمدن نوین اسلامی باید نایل شویم.

کارشناس سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ممتازترین و برجسته‌ترین انقلاب‌های جهان است که بعداز گذشت ۴۰ سال همچنان با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت رهبرفرزانه انقلاب دوام و پایدار و می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ۲ آزمون مهم در پیشرو دارد، گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای این آزمون‌های مهم در سال جاری است که مردم غیور ایران باید با آمادگی کامل مشارکت گسترده‌ای داشته باشند تا دشمنان مایوس شوند.

وی بیان کرد: انتخابات این دوره به عنوان اولین گام دوم انقلاب است که التزام به گفتمان امامین، انقلابی بودن و حرکت در مسیر ولایت و پیشبرد اهداف نظام از ملاک و معیارهای انتخاب فرد اصلح است.

این برنامه به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و کانون مهدویت و طرح شهید بهنام محمدی مدرسه ۱۳ آبان با اجرای برنامه های متعدد اجرا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.