به گزارش ایرنا حسین بهشتی عصر سه شنبه در همایش بسیج ادارات در شهرری با بیان اینکه شناخت شرایط حساس از ویژگی های ملت انقلابی ایران محسوب می شود، اظهار داشت: مردم ایران در سال 1357 شرایط حساس را به خوبی درک کردند و با وجود اعلام حکومت نظامی با فرمان امام خمینی (ره) وارد صحنه شدند و پیروزی را رقم زدند.
وی تصریح کرد: پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی نیز عده ای در داخل کشور به دنبال سهم خواهی و در نهایت فروپاشی انقلاب بودند و خوشبختانه اوضاع داخلی کشور طوری رقم خورد که همه چیز با درایت امام راحل کنترل شد.
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن جنگ را در تهران و کردستان و سپس جنگ هشت ساله را آغاز کرد و در تمام این مدت مردم در کنار امام خمینی(ره) از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی یادآور شد: اوضاع کشور بعد از انقلاب طوری بود که مردم آرزوی دیدن یک سالگی انقلاب اسلامی ایران را داشتند و هم اکنون با گذشت چهل سال از عمر پر برکت نظام، نگرانی در چهره دشمن پیداست.
بهشتی ادامه داد: دوران انقلاب و شرایط جنگ تحمیلی به مراتب سخت تر از شرایط فعلی بود که با ایستادگی، رشادت و پیروی از فرمایشات امام خمینی (ره) به پیروزی دست یافت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران درطول چهل سال عمر پر برکت با وجود همه فشارها و تحریم ها موفق عمل کرده و روز به روز روند توسعه را طی کرده است، گفت: این روند مناسب موجب شده تا انقلاب ایران در بسیاری از نقاط جهان سرمشق و الگو باشد.
رئیس بسیج مساجد و محلات گفت: مسئولان باید در هر لباسی به انقلاب اسلامی ایران و مردم خدمت کنند و با صلابت در حل مشکلات در صحنه حاضر شوند.
همایش بسیج ادارات شهرستان ری عصر امروز سه شنبه با حضور مسئولان بسیجی این شهرستان در شهرری برگزار شد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.