نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مرحله‌ی نوینی از تثبیت قدرت قرار دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در پانزدهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی و دهمبن جشنواره ی فرهنگ ملل در تبریز اظهار کرد: جهان از آغاز قرن بیستم دچار تحولات تاثیرگذار زیادی شده است که از آن جمله می توان به جنگ‌های جهانی، درگیری‌های قومی، کودتا و انقلاب‌های منطقه ای اشاره کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز در این میان تاثیر فرامنطفه ای و بین المللی داشته است. زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و عدالت را به ارمغان آورد و این نظام با تکیه بر اصول اسلامی بین هیچ قوم و قبیله با هر منطقه ی جغرافیایی و نژادی فرق قائل نمی شود.
وی عنوان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی، زیرساخت‌های بین المللی را تحت تاثیر قرار داد.
آل هاشم بیان کرد: نقطه ی عطف ارتباطات بین الملل انقلاب اسلامی ایران است؛ به طوری که این انقلاب تمام معادلات غیرانسانی را بر هم زد و با تکیه بر شعار نه شرقی، نه غربی راه را برای عدالت هموار کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در عصری که ایدئولوژی کمونیسم و لیبرالیسم بر دنیا چیره شده بود، به پیروزی رسید.
وی با اشاره به این که ریشه ی  تروریسم در سیاست‌های غلط غرب است، گفت: غرب خود حامی و پرورنده ی تروریسم است و دشمنی آنان از ابتدای شکل گیری جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. چنان که همواره در رسانه های خود نیز به تبلیغ علیه اسلام و اسلام هراسب پرداخته‌اند.
نماینده ی ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: تناقض در سیاست های غرب بر کسی پوشیده نیست و در این میان رهبر معظم انقلاب با نوشتن نامه به جوانان غربی و شفاف سازی حقایق، آنان را راهنمایی کردند. همچنین وظیفه ی دوستداران انقلاب است تا در شناساندن حقایق اسلام نهایت تلاش خود را بکنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.