سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجهیز و تکمیل ساختمان کلاس‌های دانشکده دندان‌پزشکی و افتتاح فاز نخست این پروژه است.

وی با اشاره به توزیع طرح‌های قابل‌افتتاح حوزه سلامت در سطح استان بوشهر افزود: افتتاح ساختمان‌های شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های دشتستان، دیر و جم نیز ازجمله برنامه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دهه فجر امسال است.

کشمیری ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان بوشهر نیز شاهد افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت و یا خانه‌های بهداشت خواهیم بود که بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت در شبانکاره و تنگ ارم ازجمله مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اعلام اینکه اطلاعات و جزئیات پروژه‌ها در زمان افتتاح به اطلاع عموم خواهد رسید عنوان داشت: اعتبار طرح‌های قابل‌افتتاح در حوزه سلامت استان بوشهر در دهه فجر امسال بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان بیمارستان هسته‌ای ایران در بوشهر گفت: این بیمارستان دارای ۱۰۰ تخت بستری است که در هفته سلامت در اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

کشمیری، بابیان اینکه تأسیسات هواساز ساختمان بیمارستان هسته‌ای بوشهر به زودی ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: تجهیزات این مرکز درمانی در مرحله تهیه تأمین است که اردیبهشت سال آینده افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبارات بیمارستان هسته‌ای ایران در بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان در اجرای این طرح درمانی هزینه شده و ۴۰ میلیارد تومان هم صرف تأمین تجهیزات می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.