عبدالحسن رفیعی‌پور روز پنجشنبه درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران افزود: آمریکا  هیچ وقت فکر آن را نمی‌کرد شهادت یکی از فرماندهان ارشد نظامی ایران  این قدر هزینه سنگینی برای آنها داشته باشد و جمعیتی که برای همراهی شهید سلیمانی و همرزمان او در عراق و در ایران حضور داشتند آن طور بازتاب داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدام بموقع سپاه پاسداران یک سیلی بود به آمریکا و انتقام بحث‌دیگری است.

فرماندار تنگستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی بموقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به زلزله‌های یک ماه گذشته و فصل بارندگی و احتمال بارندگی‌های شدید نیاز  است نیروهای عملیاتی و امداد در حالت آماده باش کامل  و هماهنگی بیشتر قرار گیرند.

رفیعی‌پور گفت: باید پیشگیری لازم انجام شود و آنچه تجهیزات داریم آماده و به روز رسانی کنیم.

وی با اشاره  به اینکه در زمان بروز بحران راه‌حل‌ها کم است اضافه کرد: باید بحران‌هایی که احتمال بروز آن وجود دارد پیش بینی و آمادگی لازم برای مقابله با آنها را داشته باشیم ضمن اینکه اطلاع رسانی و اتخاذ تدابیر لازم برای دستگاه‌های امدادی و خدماتیضروری است تا در کمترین زمان ممکن بهترین و سریع ترین تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.