امام جمعه شاهین‌شهر گفت: سپاه پاسداران با انهدام پهباد فوق پیشرفته آمریکا در هوا و توقیف کشتی متخلف انگلیسی در دریا، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ملکیان امروز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی، اظهار کرد: در برابر دسیسه‌های دشمنان باید ایستادگی و مقاومت کرد.
وی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در رویارویی حق و باطل، دشمنان را ناچار به عقب‌نشینی می‌کند.
امام جمعه شاهین شهر به سخنان رهبر معظم انقلاب در ۲۵ تیرماه و همچنین وعده جمهوری اسلامی در پاسخ به دزدی دریایی استعمار پیر استناد کرد و افزود: سپاه پاسداران، هوایی و دریایی جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده است.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران با انهدام پهباد فوق پیشرفته آمریکا در هوا و توقیف کشتی متخلف انگلیسی در دریا، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.
ملکیان، تدبیر عربستان در برابر کشتی پهلو گرفته در بندر جده را نتیجه مقاومت دانست و ادامه داد: پس از مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی و توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه پاسداران، دولت آل سعود اجازه خروج کشتی ایرانی که برای تعمیرات در بندر جده پهلو گرفته بود را، صادر کرد.
وی، با یادآوری جمعه پنج مرداد ۵۸ و برگزاری اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و امامت آیت الله طالقانی، گفت: وظیفه ائمه جمعه حفظ‌ کردن مردم در صحنه است و حضور مردم در صحنه‌های مختلف بیانگر عملکرد ائمه جمعه است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.