به گزارش ایرنا ، هزاران نفر از دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم اردبیل روز شنبه با شرکت در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و هیهات من الذله سر داده و دخالت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار را در امور کشورمان و سایر کشورهای جهان محکوم کردند.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان مردم اردبیل گفت: یاد و خاطره 13 آبان ماه باید همیشه و در همه گرامی داشته شود.
آیت‌الله محمد حسن اختری با اشاره به خاطرات 13 آبان سال 43 و دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی (ره) و 13 آبان 58 افزود: 40 سال است که استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران و نظام اسلامی توطئه می کنند ولی همواره در نهایت شکست می خورند چون پیروزی حق وعده الهی است.
وی با بیان اینکه آنهایی که رویای مذاکره با آمریکا دارند یا غافلند، یا مریض هستند، یا گمراه و یا منافق اند، اظهار داشت: هیچکس حق مذاکره و گفت وگو با آمریکا را ندارد.
اختری بیان کرد: همه بدانند گفت وگو و مذاکره با آمریکا برای خدمت به ملت ایران و کشور نیست بلکه برای نجات آمریکا است چرا که آمریکا امروز در ضعیف ترین شرایط در دنیا قرار دارد.
وی اضافه کرد: امروز گفت وگو و مذاکره با آمریکا برای نجات آمریکای شکست خورده و به بن بست رسیده است نه برای نجات ایران.
او ادامه داد: هر به فکر منافع ، عزت و استقلال کشور و مردم باشد گفت وگو و مذاکره با آمریکا را محکوم می کند.
آیت الله اختری با بیان اینکه ریشه و علت همه نا امنی ها، کشت و کشتار ها، جنایات و جنگ ها در جهان آمریکا است، گفت: آل سعود، آل نهیان، آل خلیفه و داعش همه یهودی بوده و با نام اسلام و حمایت آمریکای جهانخوار مردم یمن، عراق و سوریه را به خاک و خون می کشند.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه قبل از انقلاب 85 هزار مستشار آمریکایی و اسرائیلی در ایران بودند، افزود: آمریکا و سر دمداران دوران رژیم ستمشاهی با آن همه امکانات نتوانستند در برابر ملت ایران مقاومت کنند بدون شک امروز نیز یارای مقابله با ملت را ندارند وشکست خواهند خورد.
او بیان کرد: با اینکه امروز مردم در مضیقه و فشارهستند ولی با مقاومت، تلاش و کوشش، تولید و توجه به اقتصاد مقاومتی می توان بر مشکلات موجود غلبه کرد و دشمنان را شکست داد.
وی با بیان اینکه همه باید از دستورات رهبر معظم انقلاب اطاعت کرده و آن را اجرا کنند ، اضافه کرد: با وحدت، همدلی و یکپارچگی در آینده نزدیک همه مشکلات حل خواهد شد.
در پایان این راهپیمایی حاضران با شعارهای ' الله و اکبر ' خامنه ای رهبر ' بندهای قطعنامه قرائت شده را تایید کردند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.