به گزارش ایرنا، سیدمصطفی موسوی آیت الهی چهارشنبه در نشست مدیریت بحران استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان گفت: برای انتقال مابقی جان باختگان به شهرها و استان‌های خود نیز درحال تلاشیم و این تعداد نیز منتقل می شوند.

 وی با اشاره به حمله سپاه پاسداران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق افزود: بخشی از انتقام امروز انجام شد و نشست مدیریت بحران استان را برای پیش بینی های لازم تشکیل دادیم تا آمادگی لازم را داشته باشیم.

 موسوی همچنین از همه اعضای ستاد بحران به دلیل مشارکت و کمک در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

رییس اورژانس استان کرمان نیز در این نشست گفت: تمام بیمارستان های استان در سطح قرمز هستند و  اورژانس ها در آمادگی کامل می باشند.

سید محمدصابری در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد سلیمانی افزود: در این مراسم از هیچ استانی کمک نگرفتیم و در کوتاه ترین زمان مصدومان را به بیمارستان انتقال دادیم.

 وی با تقدیر از نیروهای امنیتی و مردم در کمک به انتقال مصدومین گفت: بالغ بر ۲۰۰ نفر از مجروحان را در کمتر از یک ساعت به بیمارستانها انتقال دادیم.

صابری در خصوص آخرین آمار جان باختگان این مراسم گفت: تاکنون ۵۹ نفر در این مراسم جان خود را از دست دادند که از این آمار ۵۶ نفر فوتی یک نفر که مشخص نبود در مراسم فوت کرده یا خیر که امروز تایید شد در مراسم فوت کردند و دو نفر از مجروحان امروز صبح جان خود را از دست دادند.

وی در خصوص مصدومان نیز افزود: ۲۱۲ نفر مصدوم و مجروح در این مراسم داشتیم که از این میزان ۳۲ نفر بتسری هستند و ۱۰ نفر تحت مراقبت های ویژه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.