مسعود بصیری پنج‌شنبه شب در بدو ورودش به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها بیان حقیقت است تا از این طریق سطح آگاهی‌ مردم را افزایش دهند.

وی بیان کرد: بسیاری از ضربه‌هایی که مردم خوردند فارغ از هر دولتی که در چهار دهه گذشته روی کار آمده  به‌خاطر انتخاب‌ خودمان بوده است و در این رابطه نیاز است نگاه بلند مدت‌تری داشته باشیم.

بصیری ادامه داد: انتخابات نماینده، رئیس‌جمهوری و یا شوراهای شهر و روستا نیازمند یک تفکر چندین ماهه و چندین ساله از قبل است.

وی گفت: رسانه‌ها همچنین باید از کارهای ژورنالیستی به معنای جمع کردن مخاطب دوری کنند و حتی به قیمت از دست دادن برخی مخاطبان سطحی‌نگر هم که شده، نگاه انتخاباتی را در جامعه عمیق‌تر کنند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، دیدار با نخبگان رسانه‌ای، حضور در صدا و سیمای مرکز بوشهر و گفت و گوی تلویزیونی با مردم و همچنین حضور در اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان "مرد زمانه" از جمله‌ برنامه‌های بصیری به این استان است.

عبدالله نجفی افزود: در این اجلاسیه از خانواده های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.

اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور روز شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.