ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در روز نهم دی ۱۳۸۸ توطئه‌های فتنه انگیزان را خنثی کرد و به دشمنان نشان داد حفظ ولایت و حمایت از رهبری خط قرمز امت اسلامی است.

وی ادامه داد: این فتنه بسیار عمیق بود زیرا دشمنان داخلی و خارجی نظام آن را طراحی و با هدف پایان دادن به انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در حال رصد کردن شرایط کشور است تا با سوء استفاده در جهت اهداف خود تلاش کند، اضافه کرد: حضور مردم و مسوولان در صحنه‌های دفاع و حمایت از نظام می‌تواند موجب یاس و ناامیدی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه هر نظامی که مورد حمایت ملت خود باشد شکست نخواهد خورد، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب رویدادهای تلخ زیادی داشته‌ایم که با دخالت و حضور با بصیرت مردم توانستیم از آنها به سلامت عبور کنیم.

وی تاکید کرد: ملتی که همواره حامی نظام خود بوده شایسته است مسوولان نیز برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه آنها بیش از پیش تلاش کند.

ماموستا امامی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و نزدیک شدن به سال نو میلادی، گفت: پیامبران بزرگ الهی از جمله حضرت عیسی بن مریم (ع) با دعوت پیروان خود به صلح، دوستی، همدلی، یکتاپرستی و پرهیزگاری، میراث فکری گران‌بهایی را برای جامعه انسانی به یادگار گذاشتند تا از این طریق آنان به سوی فلاح و رستگاری هدایت شوند.

روز نهم دی ماه سال ۸۸ مردم اقصی نقاط ایران اسلامی در اعتراض به توطئه‌های دشمنان پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان‌ها آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.