مسعود تنگستانی  روز سه شنبه  در جلسه شورای اداری بخش بردخون شهرستان دیر افزود: باید دهه فجر را میثاقی برای همراهی و تعامل مردم و مسئولان قرار دهیم و عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به انتخابات  مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری گفت: انتخاباتی مهم در پیش داریم که باید تبلیغات را برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مدیریت کنیم و در این میان مراقب باشیم شفافیت، سلامت، بی طرفی و امنیت انتخابات رعایت شود.

تنگستانی، با یادآوری تکریم ارباب رجوع گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است که باید به دنبال تکریم و جلب رضایت آنان باشیم.

وی با تاکید بر توسعه گردشگری ادامه داد: باید با توسعه گردشگری، درآمد بیشتری برای شهرستان جذب کنیم.

تنگستانی اضافه کرد: جامعه نیاز به امید و نشاط و شادی دارد و باید با تلاش و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، فضای شاد و بانشاطی ایجاد شود.

امام جمعه بردخون با اشاره به قدمت این شهر گفت: مردم بردخون بیشتر به کشاورزی و صیادی مشغول هستند و مسئولان باید بیشتر به بخش بردخون توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی افزود: بردخون اکنون از جاده اصلی فاصله دارد و رشد و پیشرفت آن لاک‌پشتی است.

وی اضافه کرد: برخی از نهادهای شهرستان دیر و استان بوشهر بر طبل نامهربانی می‌کوبند، اگر ۲۰ سال قبل اسکله بردخون تکمیل می‌شد در این سال‌ها شاهد کلنگ زنی‌های پی در پی نبودیم اما به بهانه زیست لاک‌پشت مانع ساخت اسکله شدند و امروز چنین وضعی داریم.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: واگذاری مسئولیت به افراد ضعیف، ظلم و جفا در حق مردم است زیرا مردم بردخون در ۴۰ سال گذشته حامی و همراه نظام و انقلاب و ولایت بوده‌اند و بی انصافی است که مورد بی توجهی قرار گیرند.

رئیس دادگستری شهرستان دیر گفت: ریش سفیدان و بزرگان طوایف در پیشگیری از وقوع جرم نقش کارسازی دارند و نباید انتظار داشته باشیم دستگاه قضایی به تنهایی این مسئولیت بزرگ و حساس را بر عهده بگیرد.

عیسی نوشاد با اشاره به تخلفات انتخاباتی افزود: فعالیت انتخاباتی شروع شده اما استفاده از امکانات و اموال دولتی و خودرو و جایگاه اداری برای تبلیغ کاندیداها جرم است و تا پایان انتخابات بر عملکرد آنان نظارت می‌شود و سیاه نمایی اقدامات نظام نیز مناسب نیست.

وی تعامل و همکاری دادگستری شهرستان با کشاورزان را مناسب دانست و گفت: برای کاهش اطاله دادرسی و ابلاغ الکترونیکی ثبت نام سامانه ثنا آغاز شده اما در بخش بردخون استقبال خوبی نشده‌است.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه ورزش منطقه اقدامات و پیشرفت خوبی صورت گرفته و ضرورت توجه مسئولان به ورزش وجود دارد.

سکینه الماسی افزود: در انتخابات باید مشارکت حداکثری داشته باشیم و کمک کنیم تا مردم در دوم اسفند نمایش خیره کننده داشته باشند.

بخشدار بردخون گفت: خدمات زیادی در منطقه صورت گرفته اما کمبودها و مشکلاتی نیز وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان و همراهی مردم شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

علی اخلاقی افزود: خانه‌های ورزش در روستاهای بخش فعال شده و بجز کناری و سجادیه، همه روستاها دارای زمین چمن هستند که امیدواریم انتظارات و مشکلات ورزشی بخش نیز عملی شود.

وی با یادآوری طرح هرکارمند یک حامی گفت: شایسته است برای حمایت از ایتام کمک کنیم و با تمام وجود در این طرح مشارکت داشته باشیم.

اخلاقی حضور در انتخابات را لازم خواند و افزود: انتخابات صحنه همراهی و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با مشارکت حداکثری نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.

بخش بردخون با ۱۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.