ابراهیم انصاری با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اهداف ما است اظهار داشت:طبق ماده ۱۰ دستور العمل تبلیغات انتخابات ،فعالیت تبلیغی زودهنگام ممنوع است .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات باید از فضای رسانه ای به نحوه مطلوب استفاده کرد. انتقادات در رسانه بطوری مطرح شود که منجر به توهین تخریب و شایعه نگردد .

انصاری تصریح کرد: انتخابات امسال در عمل بعد از تحریم ها انجام می گیرد و مطالب نباید در جهت تقویت اهداف دشمنان بیان گردد .
وی  افزود: وضعیت انتخاباتی در شهرستان تاکنون عادی است اما فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی رو به افزایش می باشد .

فرماندار شهرستان صومعه سرا در ادامه گفت: آگاه سازی رسانه ها سبب نهادینه شدن یک ارزش می شود از این رو رسانه ها باید وظایف خود را به نحوه درست انجام دهند .
سیدجلال سیدمحمدی افزود: رسانه ها و مدیران کانال ها از ایجاد جو کاذب تبلیغات انتخابات دوری کنند تا فضای سالم تبلیغات را در شهرستان داشته باشیم .
وی به نقش رسانه ها در حضور پر شور مردم اشاره و تصریح کرد: مسیر توقعات و انتظارات مردم را به جایگاه قانونی آن هدایت کنیم بطوری که مردم انتظار قانون را از قانونگذار و عملیات اجرایی و عمرانی و ... را از فرمانداری ها داشته باشند .

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است  و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.