عبدالرضا قاسم پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:اگر اعضای هیات‌های بازرسی رعایت بی‌طرفی را در عملکرد خود لحاظ نکنند عضویت آنها لغو خواهد شد و باید استعفا دهند.
او ادامه داد: هم اینک در ۲۹ شهرستان استان هیات‌های بازرسی تشکیل شده و در هفت شهرستان جدید استان نیز به زودی احکام اعضای معرفی شده برای تشکیل هیات بازرسی صادر خواهد شد.

وی گفت: به هیات‌های بازرسی شهرستان‌های استان تاکید شده که ضمن رعایت قانون و حفظ بی‌طرفی کامل به وظایف خود به شکل مطلوب عمل کرده و با هیات اجرایی و نظارت نیز تعامل  و همکاری داشته باشند.
رییس هیات بازرسی انتخابات فارس با اشاره به اینکه فعالیت‌های انتخاباتی در این استان با جدیت رصد می‌شود افزود: تخلفات در فارس شناسایی و بر اساس بخشنامه هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور، تخلفات محرز شده ربه فرمانداران، هیات نظارت و ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی استان ارسال شده است.

قاسم پور اظهار کرد: نامزدهای نمایندگی مجلس تنها مجاز هستند که در زمان تعیین شده یعنی یک هفته منتهی به برگزاری انتخابات تبلیغات داشته باشند.

او ادامه داد:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی حق استفاده از اموال دولتی و بیت‌المال له یا علیه هیچ داوطلبی را ندارند و هیچ کارمندی نیز در ساعت اداری حق فعالیت انتخاباتی ندارد.

وی اظهار داشت: ائمه جمعه، مدیران، شهرداران، نیروی انتظامی، نیروهای مسلح و بخشداران نیز تنها مجازند در چارچوب قانون وارد عرصه انتخابات شوند.

 او گفت: تاکنون موارد محدودی از تخلف چند مدیر گزارش شده که‌در صورت صحت آنها در مطابق قانون برخورد خواهد شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.