سروش گرمسیری نژاد روز پنجشنبه در همایش روز جهانی معلولان در این شهرستان اظهار داشت: کسب موفقیت و افتخارات بدست آمده ورزشکاران معلول نشانگر توانمندی و خودباوری آنان است و برای موفقیت‌های بیشتر فرمانداری و مسئولان شهرستان آماده همکاری همه جانبه با معلولان و بهزیستی هستند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد از کل افتخارهای ورزشی کسب شده توسط معلولان استان بوشهر را ورزشکاران شهرستان گناوه بدست آورده‌اند. 

رئیس بهزیستی گناوه با اشاره به توانایی‌ افراد معلول و کسب موفقیت‌های آنها در عرصه‌های مختلف گفت: معلولان با وجود معلولیت و موانع پیش رو با تقویت اعضای سالم بدن خود مشکلات را پشت سر گذاشته  و توانمندی خود را به اثبات می‌رسانند.


مختار حمیدی افزود: بهزیستی در سرفصل‌های مختلفی به مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره خدمات ارایه می‌دهد.

وی اظهار داشت: بهزیستی ضمن اینکه به خانوارهای بی‌سرپرست قبل از تولد با مشاوره و آزمایش رایگان ژنتیک تا بعد از مرگ خدمات ارایه می‌دهد، حامی و مددکار همه اقشار جامعه است.

در این همایش برنامه‌های شاد و متنوعی شامل سرود ناشنوایان، کم‌توانان ذهنی، تئاتر، نواختن ارگ و پیانو توسط معلولان نابینا اجرا و درپایان با اهدای لوح یادبود از مددکاران واحدتوانبخشی و مراکز تحت نظر اداره بهزیستی تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.