زهرا افضلی‎نیا روز چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر افزود: درحالیکه بیشترین افزایش قیمت میوه و تره‌بار در استان بوشهر مربوط به گوجه فرنگی است اما نرخ دیگر محصولات نیز بالا رفته که متناسب با افزایش هزینه حمل و نقل است.

وی بیان کرد: در این ارتباط بیشترین تلاش و گشت‎های تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر حمل و نقل شهری و میوه و تره‌بار است.

افضلی‌نیا ادامه داد: همچنین در چند نشستی که با تاکسی‌رانی شهرداری بوشهر برگزار شد، قرار است از ظرفیت تاکسی‌های شهری برای کنترل قیمت حمل و نقل در بوشهر استفاده شود.

وی اضافه کرد: در گشت‎هایی برگزار شده شماری پرونده برای تاکسی‎ تلفنی‎هایی تشکیل شده که قیمت مدنظر را رعایت نمی‎کنند.

افضلی‎نیا یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین عامل در افزایش کرایه آژانس‎ها است انتظار داریم کمیسیون استانی مکلف شوند با تامین سوخت آنها قیمت‎ها را تعدیل و یا به قیمت سابق برگردانند.

وی افزود: در بررسی پرونده‎ها بیشترین گزارش‌ها که به سامانه تلفنی ۱۳۵ تعزیرات بوشهر ارسال شده پیرامون افزایش قیمت تاکسی تلفنی‎ها است.

افضلی‌نیا ادامه داد: در این ارتباط  از ۲۵ آبان ‎ ۲۲۲پرونده‌ تشکیل شده که از این شمار ۱۳۳ پرونده رسیدگی و ۷۲ پرونده رای آنها اجرایی شده‌است.

وی یادآور شد: بیشترین تخلفی که از ۲۵ آبان ماه تاکنون صورت گرفته گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و کم فروشی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ادامه داد: در ارتباط با فروشگاه‎های بزرگ نیز سه بار بررسی صورت گرفته که همه قیمت‎های فروشگاه‎ها رصد شده‌است و به دلیل وجود کالا در انبار تاکنون افزایش قیمت نداشته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.