مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر در این کارگاه گفت: از ابتدا نظام جمهوری اسلامی دشمنان با هر ترفندی به دنبال ضربه‌زدن به این کشور بودند که همواره با شکست مواجه شدند.

ضرغام جعفری افزود: دشمنان امروز نیز بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند که از این راه نیز با وجود فرهنگ و غیرت اصیل ایرانی و اسلامی به نتیجه نخواهند رسید.

وی اظهار داشت: فضای مجازی دیگر ترفند دشمنان در ضربه‌زدن به جوانان و نوجوانان است که قصد دارند این قشر جامعه را از زندگی، تحصیل و عبادت دور کنند و جوانان و نوجوانانی بی حال و بی حوصله را تحویل اجتماع دهند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان بوشهر در ارتباط با هدف برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای گفت: این کارگاه با هدف آشنایی فرماندهان و بسیجیان حوزه اداری به رسانه، نقاط قوت و ضعف در این بخش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در مقابله با دشمنان برگزار شده‌است.

جعفری ادامه داد: امنیت و آرامش کشور مرهون بسیجیان است زیرا در دوران انقلاب اسلامی همواره برای دفاع از کشور تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند و امروزه نیز کشورهای دیگر از بسیج الگو برداری و موفقیت‎هایی نیز با این الگوبرداری کسب کردند.

وی گفت: با حضور به موقع بسیجیان و با دشمن شناسی آنها دشمنان در هیچ زمینه‌ای قادر به مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبوده و نخواهند بود.

این کارگاه در ۲ بخش "سواد رسانه ای" و "آسیب شناسی فضای مجازی" به ترتیب با حضور سید محمدرضا جعفری کارشناس فضای مجازی و محمد رضایی مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.