فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس یادآور ایثار و گذشت ملت قهرمان و نیروهای مسلح ایران است و امسال درحالی این آئین برگزار می‌شود که هر سال نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و عزتمندانه‌تر از گذشته در درون و بیرون از مرزها بر تارک تاریخ جهان می‌‍درخشد و این نشات گرفته از قدرت شهدا، جانبازان و صبر و استقامت آنهاست.

سردار علی رزمجو روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: خدا را شاکریم که قدرت جمهوری اسلامی همه کاخ‌های زور و ظلم را درنوردیده و به جای آن فریادهای آزادی‌خواهی و اسلام‌خواهی طنین افکن شده است.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس حکایت از حماسه‌آفرینی ملتی است که در حمایت از دین، شرف، عزت و تمامیت ارضی کشور با جان و مال خود ایستادند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: شالوده دفاع مقدس در راه خدا، دین الهی و انقلابی که مبتنی بر ارزش‌های خدایی است بنا نهاد شد و بسیار شایسته است در سالگرد آغاز تجاوز رژیم بعث عراق با حمایت اسکتبار جهانی علیه ایران اسلامی و پیروزی‌های عزتمندانه جوانان این سرزمین در جبهه‌های جنوب، غرب و خلیج‌فارس را گرامی بداریم.

رزمجو گفت: در همین ارتباط امسال ۶۷۶ برنامه ویژه گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در استان بوشهر طراحی شده که از این تعداد ۵۰۶ برنامه توسط ستاد استان، نواحی و پایگاه‌ها برگزار و ۱۷۰ برنامه در قشرها و تخصص های مختلف به اجرا درمی‌آید.

وی رژه نیروهای مسلح، برگزاری آئین مشاعره، تجلیل از سربازان، غبارروبی قبور شهدا، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، همایش گام دوم انقلاب، مسابقه‌های قایقرانی، بزرگداشت فرماندهان شهید با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر عنوان کرد.

رزمجو شعار هفته دفاع مقدس امسال را "ماپیروزیم" عنوان کرد و گفت: با سلاح ایمان و پیشرفت در امور دفاعی و تاکتیکی نیروهای مسلح در صنایع دفاعی و ارتقای آمادگی معنوی و جنگی به افق روشنی هدایت شدند.

وی تاکید کرد: دفاع مردمی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس است که مردم در عملیات‌های بزرگ و کوچک شرکت کردند و در مقابل دنیای استکبار صف‌آرایی کردند.

۶۰۴۷/۶۰۴۳   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.