اسعد خضری روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی به‌عنوان یک رکن مهم اطلاع‌رسانی در کشور نقش مهمی در امیدبخشی به مردم از طریق انعکاس رسانه‌ای خدمات دولت ایفا کرده‌است.

وی اظهار داشت: ایرنا در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی شفاف فعالیت‌های بخش‌های مختلف نظام و ایجاد اعتمادسازی بین مردم و دولت داشته‌است.

وی فعالیت‌های ایرنا در عرصه رسانه‌ای استان و شهرستان اشنویه را اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: این رسانه تاثیرگذار با انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام، مردم را به افق پیش‌روی انقلاب امیدوارتر کرده‌است. 

وی با قدردانی از عملکرد ایرنا در این شهرستان ادامه داد:‌ همه مسوولان وظیفه‌ دارند با خبرگزاری جمهوری اسلامی ارتباط خوبی برقرار کرده و خدمات دولت تدبیر و امید را در این منطقه بخوبی انعکاس دهند.

«خضری» به انعکاس مطلوب جشنواره گیلاس در این شهرستان توسط ایرنا اشاره کرد و اظهار داشت: این خبرگزاری با بهره‌گیری از یک تیم خبری حرفه‌ای و مجرب به وظیفه خود به عنوان یک رسانه مادر و قابل اعتماد بخوبی عمل کرده و این رویداد گردشگری را به نحو شایسته‌ای در کشور منعکس ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه کشورمان گفت: این گونه اقدامات مذبوحانه و تحریم‌ها در مقابل ایستادگی ملت ایران راه به جایی نخواهد برد زیرا ایرانیان همواره در شرایط مختلف و حساس ثابت کرده‌اند که در همه عرصه‌ها می‌توانند بدون وابستگی به بیگانگان به روی پای خود بایستند.

خضری ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم امریکا با تمام توان خود و با ترفندهای گوناگون قصد دارد نظام و ملت ایران را در برابر یکدیگر قرار دهد ولی هوشیاری و همدلی مردم تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب ساخته است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بدون آنکه کوچکترین خللی در اراده آنها بوجود آید همچنان با تمام توان در مسیر نظام و انقلاب گام برخواهند داشت.

وی افزود: در طول پنج سال گذشته شاهد اقدامات زیربنایی و خدماتی گسترده‌ای در سطح شهرستان اشنویه بودیم که احداث بیمارستان ۸۰ تخت‌خوابی، گازرسانی به ۴۰ روستا، آماده آبگیری شدن سد «چپرآباد» و عملیات راهسازی از جمله مهمترین آنها است.

مسوول دفتر ایرنای مهاباد نیز در این جلسه اظهار داشت: این خبرگزاری یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های جمع‌آوری خبر و پوشش رویدادهای خبری در کشور است که در همه نقاط حضوری موثر و قابل قبول داشته است.

منوچهر صمدی افزود: این رسانه با ۸۵ سال قدمت و با بهره‌گیری از سه اصل مهم «سرعت»، «دقت» و «صحت» توانسته است به عنوان یک نهاد حرفه‌ای بخوبی اعتماد مردم و مخاطبان را به خود جلب کند.

وی به شرایط سخت و حساسی که کشور با آن دست به گریبان است اشاره کرد و گفت: در چنین برهه‌ای مسوولان می‌توانند با انعکاس اخبار توسعه نقش مهمی در امیدآفرینی در بین مردم و جامعه داشته باشند.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۷۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.