به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان که طی چند روز گذشته به علت کسالت و بیماری نتوانست در جمع خبرنگاران در رسانه های استان حضور یابد، از صبح امروز با مدیران و خبرنگاران رسانه های استان تماس تلفنی گرفت و این روز را تبریک گفت.

نماینده عالی دولت در مازندران در تماس تلفنی به خبرنگاران ایرنا در ساری تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه باید از تریبون رسانه دستاوردهای انقلاب و کشور را به همه دنیا بشناسانند و توانایی های ملت ایران را اطلاع رسانی کنند.

حسین زادگان تاکید کرد : خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی از مسائل ، مشکلات و محدودیت های استان و کشور بیشتر اطلاع دارند و لازم است با ثابت قدمی یار نظام و ملت در برطرف کردن مشکلات باشند و دولت را همراهی و در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد کنند.

وی رسانه ها را بهترین تحلیل کننده و منتقد عملکرد مسئولان دانست و افزود: در جنگ روانی و اقتصادی که دشمنان ناحق علیه ملت ایران روا داشته اند ، رسانه ها بهترین مدافع و سنگر اصلی خواهند بود. 

استاندار مازندران همچنین توجه مسئولان استانی به نظر و تحلیل خبرنگاران را یک تکلیف دانست و گفت: رسانه ها و متعاقب آن خبرنگاران صدای بیدار جامعه هستند.

حسین زادگان که فعالیت در عرصه رسانه را هم در کارنامه اش دارد، پیش از این هم با انتشار پیام مکتوب ، روز خبرنگار را تبریک گفته بود.

هفدهم مرداد ماه سالگرد شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی روز خبرنگار نام دارد.

صارمی به همراه هشت نفر از دیپلمات ها و کارکنان کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان سال ۷۷  به دست طالبان به شهادت رسید.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.