امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار گفت: جهاددانشگاهی باید با تربیت نیروی مخلص و متخصص در عرصه های مهارتی و کاربردی در رفع مشکلات کار با بررسی نیاز سنجی و مطالعه وضعیت فرهنگی و‌ اجتماعی با سبک بومی سازی در تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارد .

ماموستا لقمان محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کردستان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری به مسئولیت جوانان بسیار تاکید شده است اظهار کرد: در متن ۱۸ بار جوانان و ۸ بار جوان را تکرار فرموده اند که این اهمیت مأموریت جهاد دانشگاهی را در راستای تربیت جوان متعهد بیشتر می کند .

وی با بیان اینکه بحث علم و‌ پژوهش تکلیف شرعی همه ملت ایران در گام دوم انقلاب می باشد ادامه داد: قطعا برای این نهاد تلاشگر و انقلابی فصل الخطاب است و باید در این مسیر مهم همه نیرو‌ و توان خود را برای تحقق اهداف به کار ببرند
.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید با تربیت نیروی مخلص و متخصص در عرصه های مهارتی و کاربردی در رفع مشکلات کار با بررسی نیاز سنجی و مطالعه وضعیت فرهنگی و‌ اجتماعی با سبک بومی سازی در تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارد .

وی با اعلام اینکه جهاددانشگاهی برای همه اقشار مختلف جامعه با بهره گیری از امکانات روز به صورت حضوری و غیر حضوری به صورت فشرده و تلف نکردن وقت دانش پژوهان در سال های متمادی قدم های خوبی برداشته است ادامه داد: انتظار هست این نهاد با توجه به پیشرفت بهره وری از فضای رسانه‌ای و مجازی نیز در این عرصه استوار ظاهر شود .

ماموستا محمدیان یکی از ظرفیت های قدم برداشتن در راستای گام دوم انقلاب را در بُعد معنویت، حضور پررنگ در مساجد، حسینیه ها و تکایا ذکر کرد و ادامه داد: این کار هم باعث خدمت به اقشار مذهبی جامعه شده و هم در رونق صفوف جماعات نیز موثر خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: روش های مفید و مبتکرانه آموزشی و نحوه کارهای علمی و آزمایشگاه های تحقیقاتی این سازمان تلاشگر برای همه روشن است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار با اعلام اینکه در سال رونق تولید دستگاه های مختلف اداری و سازمانی در خور توان و شرایط خود قدم هایی برداشته اند یادآور شد: این قدم ها ناکافی و غیر بومی است و جهاددانشگاهی می تواند با بومی سازی طرح رونق تولید نیروهای کار آمدی را تربیت کنند و در راستای این امر خطیر قدم بردارند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.