در این یادداشت آمده است، کلیدی ترین واژه در بیانیه 'گام دوم انقلاب' که بعد از راهپیمایی حماسی ملت ایران، از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، واژه ی پرشور 'جوانان' است.
واژه ای که تداعی کننده آینده و فردای انقلاب است، واژه ای که نیمی از جمعیت کشور را مخاطب قرار داده و بالاترین ظرفیت های ممکن را هم برای پیشرفت و توسعه و هم برای عبور از چالش های پیش رو دارند.
کنگره بزرگداشت شهدا، یکی از شاخص ترین برنامه های 'جوانانه' است که می تواند ضمن بالا بردن توان معنوی این موتور محرکه، انگیزه آنان را برای نقش آفرینی در گام دوم انقلاب افزایش دهد.
زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس و تبلور شخصیت و ویژگی های شهیدان و جوانانی که گام اول انقلاب را به درستی برداشتند، بهترین راهکار برای انتقال خصلت و منش ایثارگری، به نسلی است که گام دوم را باید با اقتدار بردارند.
***
برنامه های رسمی کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان، با برنامه متعددی چون نمایش محیطی 'ماهی بر خاک' و همچنین جشنواره رسانه ای 'ابوذر' آغاز شد.
برنامه هایی که هر کدام حاصل روزها و ساعت ها تلاش خالصانه و مشترک بین جوانان دیروز و امروز است که انصافاً به بهترین شکل ممکن تهیه و ارائه شده و می شوند.
امسال در سومین جشنواره ابوذر، به برکت کنگره، یادواره شهدای رسانه ای پررنگ تر از سال های قبل تدارک دیده شده است.
به این امید که جامعه رسانه ای استان، به خصوص جوانان مومن و متعهد، بدانند رمز جاودانگی کار رسانه، در اخبار و گزارش های متعهدانه ای است که از بُن جان و اندیشه ی پاک، نشات گرفته است.
آثار ارزشمندی که عشق به مکتب و نظام و ملت در واژه واژه ی آن موج می زند بدون شک جشنواره 'ابوذر' و به تبع آن بسیج رسانه استان در تربیت و تبلور این جریان جوان، نقش موثری ایفا کرده که گوشه ای از این تلاش را می توان در طول برنامه ها به نظاره نشست.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.