به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان عصر جمعه در یادواره 22 شهید منطقه کرکرودسر نوشهر افزود : کشوری که قبل از انقلاب در ابعاد مختلف زیرساختی وضعیت بسیار نامطلوبی داشته و امروز به چه وضعیت و پیشرفت هایی دست یافته و باید به نسل جوان گفت که این موفقیت ها به برکت خون شهدا بوده است.
وی اظهار داشت: اکنون اگر شنیده می شود که نسل کنونی دیگر کشورها را از لحاظ شاخص ها رشد مقایسه می کنند و یا انکه شاید تصورش این باشد ایران همسان با این کشورها توسعه پیدا نکرده علتش آن است که دستاوردهای انقلاب برای این نسل بدرستی تبیین نشد.
حسین زادگان اظهار داشت : دشمن به طرق مختلف در صدد مایوس و بی هویت کردن مردم در نظام اسلامی است و گروه هدف استکبار جهانی نیز قشر جوان هستند.
استاندار مازندران گفت: متاسفانه در انتقال فرهنگ ایثار ، شهادت ، جبهه و جنگ به نسل های کنونی جامعه غفلت کرده ایم و این نقطه ضعف است و دشمن در صدد شناسایی این نقاط ضعف بوده تا بنواند به اهدافش دست یابد.
وی افزود: نکته مهم تر آنکه حضور کم رنگ نسل جوان در یادواره شهدا خود جای سئوال دارد و باید این موضوع آسیب شناسی شود .
حسین زادگان مردمی بودن این انقلاب را از ویژگی های برجسته و بارز آن معرفی کرد و ادامه داد : آنچه باعث شد در سایه این انقلاب دارای کشوری مستقل ، مقاوم ، مقتدر و در برابر همه توطئه ، ظلم و زور و تحریم های دشمن ایستادگی کنیم داشتن رهبری فرزانه ، وحدت و همبستگی ملت ایران است.
استاندار مازندران گفت: تلاش شبانه روزی برای رضایت مندی مردم در حقیقت گامی در جهت تحقق وصایا و آرمان های شهدا است و همه خدمتگزاران به نظام باید در این حوزه بیش از پیش تلاش کنند.
شهرستان نوشهر واقع در غرب مازندران دستکم 422 شهدا تقدیم این انقلاب کرده است.
/1602/7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.