عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت برای همه مردم و دست‌اندرکاران این نظام است و پست‌های مدیریتی تنها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی بیان کرد: در حوزه وزارت کشور جدیت و قاطعیت در امور، حسن خلق، موقعیت شناسی و استفاده از ظرفیت‌ها بسیار مهم است.

استاندار بوشهراظهار کرد: مدیریت قوی و بدون حاشیه حق مردم است و هرگونه اغماض و کوتاهی در این خصوص از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

گراوند گفت: شهرستان دشتستان به‌عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر به‌شمار می‌رود که بسیار مستعد و دارای ظرفیت‌های زیادی برای خدمت به مردم است.

امام جمعه برازجان گفت: مدیریت در جامعه اسلامی فرصتی برای خدمت‌رسانی است و هرگونه کوتاهی کردن در این بخش در واقع خیانت در امانت به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: همه کارگزاران حکومت اسلامی باید بدانند فرصت خدمت‌رسانی می‌تواند باقیات صالحاتی برای آنها باشد و در این راه باید تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانونه که همه می‌دانیم قیام امام حسین (ع) برای مقام و منصب نبود بلکه برای احیای عدالت در جامعه بود که باید هر مدیری از آن درس بگیرد.

محمد باقر سعادت افزود : با همه سختی‌ها و مشکلاتی که دامن‌گیر دولت بود اما خدمت خوب و کارهای اساسی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف انجام شده و نمونه آن افتتاح حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان طرح در استان بوشهر است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: آرامش، امنیت و رفاه جامعه امروز را مدیون خون هزاران شهید دوران دفاع مقدس هستیم.

سرپرست جدید فرمانداری دشتستان گفت: تلاش می‌شود همواره و در همه مسئولیت‌ها خداوند را شاهد قرار دهم و همواره اندیشه‌ام بر پایه اعتدال و رای‌ام بر پایه تدبیر و رفتارم بر پایه قانون باشد.

فتح‌الله نوروزی افزود: با توجه به شناخت دغدغه‌های شهرستان دشتستان تلاش می‌شود بر اساس همدلی و هم‌اندیشی  با همه گروه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان گام‌هایی برداشته شود.

 دراین آئین فتح‌الله نوروزی بعنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی و از خدمات ارسلان زارع تقدیر شد.

۷۲۱۳/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.