معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از فرمانداران خواست با تمهیدات گوناگون زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری را فراهم کنند .

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، حسین خوش اقبال در همایش فرمانداران به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مهمترین کار وزارت کشور برگزاری انتخابات است و فرمانداران باید با جدیت و برنامه ریزی به فضای انتخابات ورود و زمینه حضور ومشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند .

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات مورد وثوق همه جریانات سیاسی داخل نظام باید مورد توجه باشد، ادامه داد: لازم است فرمانداران در شهرستانها با برآورد دقیق از حوزه انتخابیه بر قانون اشرافیت کامل داشته باشند .

خوش اقبال در ادامه بر زمینه سازی برای حضور بانوان در عرصه انتخابات تاکید کرد و افزود: تلاش شود از بانوان نیز در هیات‌های اجرایی استفاده و معتمدین هر شهرستان نیز شناسایی و معرفی شوند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شناسایی محل‌های اخذ رای و استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری ها و روحانیون را خواستار شد و گفت: در هفته دولت و تا زمان برگزاری انتخابات در اسفندماه از تریبون های مختلف خدمات نظام و دولت را به مردم اطلاع رسانی کنید .

وی ادامه داد: بازتاب خدمات نظام و دولت و اطلاع رسانی آن خدمات می تواند به ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه کمک کند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.