استاندار زنجان بر فعالیت همه گروه ها در انتخابات اخیر کشور تاکید کرد و گفت: انتخابات برمدار قانون، اعتماد و رضایت انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان فتح اله حقیقی، در نشست دبیران احزاب اصلاح‌طلب و حامی دولت بر ضرورت حمایت از احزاب در چارچوب قانون تاکید و اظهار کرد: این حمایت به تضمین امنیت در جامعه کمک می کند.

استاندار زنجان به انتصابات مدیران در استان پس از انتصابش به مقام عالی استان هم اشاره کرد و گفت: تمام این انتصابات بدون اثرگذاری حزب و گروه انجام شده است.

مقام عالی استان، انتصابات انجام شده را در چارچوب قانون خواند و گفت: مدیران انتخاب شده افرادی بودند که شایستگی خود را در گذشته کاری خود به اثبات رسانده اند.

حقیقی با تاکید بر اینکه افرادی که صادق نیستند در پست ها قرار نخواهم داد، گفت: مدیری که معارض دولت باشد نمی تواند سیاست های دولت را پیش ببرد از این رو افرادی انتخاب شدند که معارض دولت نبودند.

وی به انتصاب بانوان وجوانان در پست های مدیریتی استان اشاره کرد و گفت: پست های انتخاب شده برای دستگاه ها از خود مجموعه بوده است حتی در مورد فرمانداران و مدیران استانداری تلاش شده انتصاب افراد از مجموعه وزارت کشور باشد.

استاندار زنجان دلیل طولانی شدن برخی انتصابات را همین موضوع خواند و گفت: در شهرستان ها هم از نیروهای بومی همان منطقه استفاده شده است.

حقیقی به عملکرد خود در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: 6 واحد تولیدی مشکل دار استان را به چرخه تولید برگرداندیم، همچنین هفت واحد تولیدی راکد تا پایان امسال به چرخه تولید باز می‌گردد.

مقام عالی استان به انتخابات اخیر در کشور اشاره کرد و با تاکید براینکه همه گروه ها برای انتخابات فعالیت کنند، گفت: همه چیز باید در مدار قانون بوده و اعتماد و رضایت ایجاد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.