به گزارش ایرنا،مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست با بخشداران این شهرستان گفت: وظیفه مجریان برگزاریز انتخابات فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم ،رعایت قانون، و حفظ بی طرفی است که باید بخشداران به رعایت این موارد نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.
وی انتخابات را عرصه مردم سالاری دانست و تاکید کرد : با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان باید زمینه انتخابات قانونمند مبتنی بر حضور حداکثری مردم ، رقابت سالم و رعایت قانون و مقررات مهیا شود.
فرماندار دهلران همچنین از بخشداران خواست: با تدبیر، همت مضاعف و امید بخشی به جامعه در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.
وی اضافه کرد: دولت از تمام تلاش، تدبیر، امکانات و ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده می کند و در این جهت موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف داشته است.
وی با اشاره به اینکه مردم خدمات را می بینند افزود: باید خدمات دولت و نظام بیش از پیش به مردم منعکس شود و بخشداران در بخش ها وظایف سنگینی برعهده دارند.
فرماندار دهلران با ذکر اهتمام جدی دولت به توانمندی دهیاری ها گفت: منابع اختصاصی به دهیاری ها در این دولت بیشتر از تمام دوره های ماقبل است که این نشانه همت و توجه دولت به توسعه روستاهاست.
وی بر لزوم پیگیری پروژه های عمرانی در بخش ها تاکید کرد و افزود: بخشداران پیگیری لازم برای جذب اعتبارات و رایزنی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را دنبال کنند.
فرماندار دهلران بر لزوم نظارت بیشتر بخشداران در بخش ها در مسایل و موضوعات مختلف را یادآور شد و گفت: برای روستاهای فاقد دهیاری پروژه هایی را تدوین تا از طریق اعتبارات ارزش افزوده بتوان خدماتی به مردم این روستا ها نیز ارائه کرد.
عسگری با اشاره به بلایای طبیعی گفت: بخشداران از طریق دهیاران موضوع بیمه واحدهای مسکونی را در دستور کار قرار دهند تا در صورت بروز حوادث از تسهیلات بلاعوض بیمه استفاده شود.
وی همچنین با اشاره به فشار اقتصادی دشمن و از طرفی تدابیر و اقدامات دولت در مقابل سیاست های خصمانه دشمنان گفت: همه باید تلاش کنند تا این مقطع را با تدبیر و خدمت صادقانه به مردم پشت سر بگذاریم و دشمن را در عرصه تهاجم اقتصادی شکست دهیم.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.