کریم علی حسنی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند سال جاری نقش تاثیر گذاری دارند.

وی افزود: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی در انعکاس اخبار شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند و زحمات بی وقفه آنان جای تقدیر دارد.فرماندار دیر اضافه کرد: با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

علی حسنی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند ادامکه داد: پوشش اخبار مردم و مسئولان توسط خبرنگاران کافی نیست بلکه تحلیل خبر هم مهم است.

فرماندار دیر گفت: خبرنگاران با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود می توانند به توسعه شهرستان کمک کنند.

 علی حسنی یادآورشد :گام های خوبی در جهت توسعه شهرستان دیر برداشته شده طوریکه با پیگیری های صورت گرفته خرید آب شیرین کن برای روستاهای الی شمالی و جنوبی را در دستور کار قرار دارد و انتظار داریم ظرف چند ماه آینده این تلاش در شهرستان محقق شود.
علی حسنی افزود: امسال ۱۰۷هکتار برای کشت گلخانه ای در شهرستان دیر درنظر گرفته شده که این امر مهم می تواند برای کشاورزان شهرستان دیر خوشحال کننده باشد.
فرماندار دیر گفت: در سفر اسفندماه سال گذشته رئیسجمهوری به استان بوشهر ٦٠ میلیارد ریال به بیمارستان امام هادی (ع)شهرستان اختصاص یافت و ما تمام تلاش خود را برای  تجهیز و جذب پزشکان متخصص به کار بسته ایم.

وی بیان کرد: ٣٠٠ میلیارد ریال برای تکمیل اسکله خورخان بردخون و اسکله بندر دیر در نظر گرفته شده است که می تواند برای توسعه صید و صیادی موثر باشد.
٧٢٠٧/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.