استاندار بوشهر روز پنجشنبه در بازدید از سد خائیز شهرستان تنگستان گفت: مبلغ اجرایی سد خائیز ۷۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و در زمان حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبدالکریم گراوند افزود: پارسال برای سد خائیز تنگستان ۵۰ میلیارد ریال از منابع استانی و ۱۰۰میلیارد ریال نیز از سازمان برنامه و بودجه برای آن تامین اعتبار شد.

وی بیان کرد: این طرح نقش مهمی در تامین آب نخیلات، تامین بخشی از حقابه های شبکه آبیاری و نخیلات زه کشی اهرم و اقتصاد خانواده‌های کشاورزان این شهرستان دارد و امید می‌رود  با تامین اعتبار لازم شاهد تکمیل آن باشیم.

گراوند اضافه کرد: همه در حال تلاش برای تکمیل طرح سد خائیز هستند و امید می رود با تامین نقدینگی این پروژه تاخیری در روند اجرای آن انجام نشود.

استاندار بوشهر گفت: مخزن آب شهر دلوار با حجم پنج هزار متر مکعب در حال انتخاب پیمانکار است و تلاش می‌شود اعتبار مورد نیاز آن تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه همه پروژه‌های شهرستان تنگستان فعال هستند، افزود: اجرا و تکمیل پروژه‌ها باعث افزایش امید و نشاط در جامعه می‌شود و باید برای رفع مشکلات نقدینگی پروژه‌ها تلاش کرد.

استاندار بوشهر ضمن بازدید از مجمتع آبگرم میراحمد اهرم گفت: یک طرح جدید و مطالعاتی برای مجتمع آبگرم اهرم در زمینی به مساحت  ۲۰۰ هزار مترمربع در حال انجام است و برای اجرای فاز اول این پروژه در ۱۰ هزار متر مربع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
گراوند اضافه کرد: پروژه ساختمان شهرداری اهرم در سه طبقه در حال ساخت است و برای سرعت بخشی در روند اجرای این پروژه پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص می یابد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.