صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موضوع به عنوان یک طرح پیشنهادی توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست مدیران کل امور بانوان و خانواده استان ها مطرح و مورد استقبال حاضران نیز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این راستا مذاکرات اولیه برای مبادله تفاهم نامه با مدیریت بحران استانداری قزوین در راستای ارتقای آگاهی و توانمندی زنان و کودکان در زمان مواجهه با بحران انجام شده است.
ربیعی با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در مدیریت بحران های طبیعی،ادامه داد: اگر بخواهیم تغییر و تحولی در جامعه ایجاد کنیم باید بر روی فرهنگ جامعه متمرکز شویم و در این میان زنان به عنوان مادر و همسر در خانواده نقش محوری را برای تاثیرگذاری بر روی سایر اعضای خانواده برعهده دارند.
وی همچنین گفت: برای اجرای این طرح، شهرستان هایی چون بویین زهرا و آوج که بیشتر در معرض بحران از قبیل زلزله و سیل هستند در اولیت قرار خواهند گرفت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: طرح توانمندسازی زنان در حوزه مدیریت بحران با مشارکت فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری و شهرداری ها اجرا می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.