به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگارن گفت: کمک های واحدهای صنعتی بصورت نقدی و محصولات تولیدی جمع‌آوری و درقالب محموله‌هایی به مناطق سیل‌ زده ارسال شد.
مهدی صفوی افزود: این اقلام شامل انواع لباس، پتو، چکمه، دمپایی، پیکنیک، موکت و مواد غذایی است.
وی اظهارداشت: یک روز حقوق کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز به صورت داوطلبانه برای کمک به سیلزدگان اختصاص یافته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان بوشهر گفت: ٣٠٠ میلیون ریال از طرف کارکنان این اداره کل به مناطق سیل زده کمک شد.
فاطمه کرم پور افزود: با توجه به شرایط حاکم برمناطق سیلزده کمک های نقدی و غیرنقدی یک وظیفه همگانی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ٣٠٠ میلیون ریال در نخستین مرحله به مناطق سیل زده ارسال کرد.
وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه واحد روابط عمومی اداره کل در حال جمع آوری کمک های غیرنقدی همشهریان است که بزودی در قالب محموله به این مناطق ارسال می شود.
کرم پور اضافه کرد: در این زمینه فراخوانی نیز برای کمک های نقدی هنرمندان و موسسه های قرآنی منتشر شده که علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه و نسبت به این کار خیرخواهانه اقدام کنند.
وی گفت: روز دوشنبه هفته جاری نیز کاروانی از طرف انجمن سینمای جوان برای انتقال کمک های غیر نقدی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام می شود.
کرم پور ادامه داد: کاروان دوم نیز توسط این انجمن در آخر هفته به این مناطق اعزام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این اداره کل آمادگی دارد با اعزام گروه های هنری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه به هموطنان سهیم نقش آفرینی کند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.