به گزارش روز جمعه روابط عمومی خانه مطبوعات استان یزد، مجید جوادیان‌زاده در دیدار عیدانه با جمعی از اصحاب رسانه استان با تقدیر از فعالیتهای خانه مطبوعات استان یزد در سال 97، گفت: عملکرد این خانه در سال گذشته رضایت بخش بوده و برنامه های مطلوبی مانند جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری ها را در استان اجرا کرده است.
وی ادامه داد: حضور فعال خانه مطبوعات و اصحاب رسانه در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان نیز از دیگر برنامه های شاخصی بود که همگرایی، پویایی و حیات مطبوعات در استان یزد را به نمایش گذاشت.
جوادیان زاده از اهالی رسانه استان خواست تا با عهدی بهاری، برای سال جدید، همدل و همراه تر قدم بردارند‌ تا اقدامات ماندگاری در تاریخ رسانه های یزد رقم بخورد.
مدیر خانه مطبوعات استان یزد نیز با ارائه بخشی از برنامه های خانه مطبوعات برای سال 98، اظهار داشت: امسال بیش از پیش پذیرای پیشنهادات پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان هستیم زیرا اعتلای جایگاه رسانه و مطبوعات تنها با تعامل ممکن خواهد شد.
فرزاد فیضی عنوان کرد: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 98 برنامه های متعدد رفاهی و تفریحی برای اصحاب رسانه استان تدارک دیده شده و علاوه بر آن ایجاد نمایندگی خانه مطبوعات در برخی شهرستان های استان نیز در دستور کار قراردارد.
در دیدار عیدانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با جمعی از اصحاب رسانه استان، معاون امور فرهنگی و مطبوعاتی، معاون هنری و سینمایی و کارشناس امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز حضور داشتند و به انتقادات و پیشنهادات پاسخ دادند.
با توجه به اینکه امسال یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اصحاب رسانه کتاب عیدی داد.
/6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.