به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آئین ملی جشن نیکوکاری درآستانه عید نوروز با شعار'عیدی برای همه' در روزهای 15، 16 و 17 در مدارس، مساجد، مراکز نیکوکاری و مصلای های سراسر استان برگزار شد.
وی اضافه کرد: جشن نیکوکاری با همت و همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج وهمکاری و کمک مردم استان با هدف کمک به تامین مایحتاج شب عید دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند برگزار شده است.
لطفی اظهارداشت: میزان کمک های مردمی درسال جاری نسبت به سال گذشته از رشد 45 درصدی برخوردار شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: همه کمک‌های مردمی اهدا شده درجشن نیکوکاری پیش ازآغاز سال جدید با اولویت و براساس نیاز خانوارهای محروم و نیازمند دراختیار آنان قرارمی گیرد.
لطفی گفت: با توجه به ادامه فعالیت مراکز نیکوکاری، مردم خیر و نیکوکار هم استانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد آنی پرداخت به شماره #077*1*8877*و یا به حساب 0105753982009بانک ملی شعبه بندر بوشهر واریز کنند و کمک‌های کالایی خود از جمله پوشاک، مواد غذایی و لوازم خانگی را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: تلاش می شود با همراهی و همکاری مسئولان و خیران نیکوکار بتوانیم بخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف این نهاد را برطرف کنیم تا آنها نیز در سال نو با شادی به استقبال بهار بروند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.