به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در «جلسه هیات امنای انجمن خیرین ورزش یار» در استانداری قم اظهار داشت: سازمان ها و انجمن های مردم نهاد نقش مهمی در جذب کمک های مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دارند.
وی افزود: با گسترش امکانات و مکان های ورزشی و تفریحی بر اساس نیازهای جوانان می توان شاهد کاهش در معضل های اجتماعی بود.
وی ادامه داد: یکی از عامل های مهم و تاثیرگذار در کاهش آسیب ها، فراهم ساختن فضاهای ورزشی است تا با ایجاد هیجان و نشاط در جوانان، سلامت جامعه را تضمین کرد.
استاندار قم با بیان این که خیران نقش برجسته ای در عرصه های مختلف ایفا کرده اند گفت: در حال حاضر در جامعه شاهد فعالیت آنها در حوزه های سلامت و درمان و آموزش و پرورش هستیم که جای تقدیر دارد.
صادقی گفت: اهتمام به حوزه ورزش می تواند پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه را تقویت و از انحراف جوانان جلوگیری کند، از این رو فعالیت خیران در این عرصه مفید واقع خواهد شد.
وی تاکید کرد: جوانان دارای انرژی و ظرفیت های بالایی هستند که باید برای اوقات فراغت آنان برنامه ریزی صحیح انجام شود، ضمن این که فضاهای ورزشی باعث تخلیه انرژی جوانان و پویایی آنان در جامعه خواهد شد.
وی همچنین با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن خیرین ورزش یار گفت: با تشکیل این انجمن شاهد رونق ورزش و توجه به زیرساخت های ورزشی در استان خواهیم شد.
در پایان این جلسه انجمن خیرین ورزش یار با انتخاب حسن آقاخانی به عنوان رئیس هیات مدیره و هفت عضو اصلی و علی البدل کار خود را آغاز کرد.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.