به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری در جمع اعضای ستاد آسیب های اجتماعی و امنیتی این شهرستان در محل فرمانداری آستانه اشرفیه ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نیاز است تا عوامل بروز معضلات شناسایی و راهکارهای موثر در جهت رفع آنها ارائه شود.
وی با اذعان به اینکه بایستی شناختی درست از آسیب های اجتماعی داشته باشیم افزود: این مهم راه رفع آسیب های اجتماعی در جوامع شهری و روستایی را همواره خواهد کرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم تقویت کانون خانواده در جامعه تصریح کرد: وجود خانواده های سالم موجب خواهد شد تا بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و امنیتی در سطح جامعه کاهش پیدا کند و تا زمانی که جامعه ای از ظرفیت وجود خانواده های سالم بی بهره باشد نمی تواند ادعایی در سلامت خود داشته باشد.
حیدری همچنین احساس امنیت در جامعه را ضروری دانست و گفت: باید بکوشیم تا با توجه به امنیتی که در سطح جامعه با آن روبرو هستیم زمینه کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی را فراهم سازیم.
وی در ادامه با اشاره به برخی از آسیب های اجتماعی افزود: پدیده کودک های خیابانی از جمله آسیب های اجتماعی است که پیشگیری و رفع آن نیاز به همکاری و تعامل همگانی دارد.
وی ضمن تاکید بر نقش اورژانس اجتماعی در برخورد با این آسیب اجتماعی از کلیه ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا همکاری لازم را با این مرکز داشته باشند.
وی به نقش سازمان های آموزش و پرورش ، بهزیستی و مراکز علمی در کاهش آسیب هایی اجتماعی نیز اشاره و خاطرنشان کرد : امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی های لازم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان گام برداریم .
حیدری همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد ، موسسات خیریه و غیره در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.