به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه پس از بازگشت از مراسم نصب 2 ضریح خیمه گاه امام حسین و حضرت قاسم (ع) در کربلای معلی در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: چند سال پیش ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل‌(ع) در استان بوشهر با استقبال خوب مردم روبرو و این امر موجب شد ساخت 2 ضریح خیمه گاه امام حسین‌ و حضرت قاسم‌(ع) نیز در این استان انجام شود.
وی بیان کرد: همه بزرگان امور فرهنگی عراق در مراسم رونمایی و نصب ضریح حضور داشتند و مراتب قدردانی خود را از مردم بوشهر اعلام کردند.
صفایی بوشهری ادامه داد: سالانه ده‌ها میلیون زائر وارد کربلا می‌شوند که این مایه افتخار برای مردم استان بوشهر است که یادگاری پر معنا و مفهوم تقدیم کردند.
وی تاکید کرد: ساخت سه ضریح اهل بیت(ع) در استان بوشهر کاری ارزشمند بود که از طریق کمک‌ها و نذرها مردمی ساخته شد.
صفایی بوشهری اظهار داشت: این اقدام ارزشمند افتخاری مهم برای مردم ولایت مدار این استان است که عشق و ارادت خود را همواره به اهل بیت ثابت کرده اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان تاکنون از پنج نیم‌ ضریح خیمه‌گاه دشت کربلا، سه نیم‌ ضریح را با همت و مشارکت مردم بازسازی کرده است.
عبدالرضا مطاف افزود: کار ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی هاشم(ع) در سال 92 با مشارکت همه جانبه مردم استان بوشهر آغاز و سال 94 تکمیل و نصب شد.
وی اضافه کرد: کار ساخت دو نیم ضریح امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) در استان بوشهر در شهرهای بوشهر و برازجان بدون هزینه دولتی و تنها با کمک مردم ولایت‌مدار استان در مدت 2.5سال به انجام رسید.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.