به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند پنجشنبه شب در نشست با اعضای ستاد عتبات عالیات استان بوشهر افزود: امسال اعزام زائران اربعین حسینی از بوشهر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر یافت به گونه‌ای که با وجود شرایط خاص اقتصادی، سختی‌ها و مشکلات بیش از 2 برابر اربعین سال قبل در این استان ویزا برای زائران صادر شد.
وی یادآورشد:مردم خیر و مومن استان بوشهر با مشارکت در برپایی موکب‌های خدمات رسانی در مراسم اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا نشان دادند.
استاندار بوشهر اظهارداشت:گراوند یادآورشد: خدمت به خاندان ائمه اطهار(ع) نشان از عشق و ارادت به اهل بیت است که این مهم در اربعین حسینی بخوبی از سوی ستاد عتبات استان بوشهر متبلور شد.
گراوند اظهار داشت: مراسم اربعین امسال با حضور جمعیت 15 میلیونی و با وجود تهدیدات دشمنان از جمله داعش در امنیت کامل و پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به ساخت 2 ضریح خیمه‌گاه در استان بوشهر گفت: ضریح خیمه‌گاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت قاسم(ع) با مشارکت همه جانبه مردم استان بوشهر ساخته و بازسازی شد که در این زمینه مشارکت مردم خیر و ولایت‌مدار قابل تقدیر است.
استاندار بوشهر افزود: مردم با عشق و علاقه در بازسازی و ساخت این دو ضریح مشارکت کردند که این نوع خدمات جز با عشق و ارادت به خاندان ائمه اطهار(ع) میسر نمی‌شود.
گراوند گفت: در این ارتباط مسئولان ذیربط برای انتقال 2 ضریح یاد شده به شهرهای مختلف استان بوشهر و نصب در کربلای معلی باید نهایت همکاری را داشته باشند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.