به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر در این آیین گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی طرح جام باشگاهی کتاب خوانی بهترین فرصت است که مردم به طرف مطالعه کتاب ترغیب شوند.
غلامرضا ناطقی پور افزود: فعالیت و مشارکت آموزش و پرورش، کتابخانه عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در پیشبرد اهداف این طرح موثر باشد.
وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 100 باشگاه کتاب خوانی در شهرستان دیر ثبت و فعال است که تسهیل گران کتاب خوانی در مدرسه ها بصورت خودجوش و بدون هیچ چشم داشتی در قالب 10 تیم از مربیان با تجربه مهدهای کودک فعالیت دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: این شهرستان با برنامه ریزی و تصمیم جدی قصد دارد که در بخش روستایی و عشایری و پایتخت کتاب کاندیدا شود و تحولی در بخش فرهنگ و مطالعه کتاب رقم بزند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دیر گفت: طرح جام باشگاهی کتاب خوانی برای ترویج کتاب ارزشمنداست.
احمدعبدالله زاده افزود: این طرح می تواند در بروز مسئولیت های فردی و اجتماعی و بهره مندی از ظرفیت های دانش آموزان موثر باشد.
بخشدار آبدان گفت: کتاب و کتاب خوانی در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
ابوالحسن گنخکی افزود: باشگاه کتاب خوانی در گسترش و مشارکت جوانان و نوجوانان برای حضور در باشگاه کتاب خوانی موثر است.
وی گفت: همه متولیان فرهنگ و دوست دار کتاب باید در تقویت این طرح کوشا باشند و امکانات و زیرساخت های لازم برای انجام این کار فراهم شود تا این طرح بتواند در خارج از شهرستان حرف برای گفتن داشته باشد.
روستای عشایری 'چاه قد' از توابع بخش آبدان شهرستان دیر با 150 نفر جمعیت و شش دانش آموز شش پایه در فاصله 160 کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع است.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.