به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: کمبود پزشکان متخصص از دیگر مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان است که برطرف نشده است.
وی اظهارداشت: به منظور تامین پزشک متخصص درمانگاه پیشنهاد شده که از دیگر پزشکان متخصص مراکز بهداشتی و درمانی استفاده شود.
فرماندار گناوه گفت: ایجاد یک بیمارستان تخصصی بیمه ای و درمانی از نیازهای این شهرستان گردشگرپذیر است که می تواند شمال استان بوشهر را پوشش دهد.
وی بیان کرد: از مجموعه تامین اجتماعی استان بوشهر انتظار داریم نسبت به واریز سهم بیمه ای شرکت های نفت و گاز مستقر در این شهرستان به شعبه تامین اجتماعی پیگیری های لازم را انجام دهند.
پاک نژاد افزود: باتوجه به اینکه در حوزه استحفاظی این شهرستان نیروهای زیادی در شرکت های نفتی و گازی مشغول به فعالیت هستند و از خدمات و امکانات منطقه نیز استفاده می کنند ضرورت دارد که بیمه آنان در تامین اجتماعی این منطقه واریز شود.
وی ادامه داد: این درحالی است که بیمه افراد شاغل بکار در شهرستان های غیر از استان بوشهر انجام می شود و باید این روند تغییر و به تامین اجتماعی گناوه پرداخت شود.
فرماندار گناوه یکی دیگر از مشکلات مردم این شهرستان را موضوع بیمه ملوانان عنوان کرد و گفت: ملوانان با وجود شغل پرمخاطره ای که دارند از خدمات کامل بیمه ای بهره مند نمی شوند و از سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم مشکل دیرینه این قشر را با رایزنی با مقام های کشوری پیگیری و برطرف کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این سازمان تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی مرتبط با مشکلات و مسایل کارفرمایان را در برنامه های اصلی خود قرار داده است.
عبدالله شیرکوند افزود: سازمان تامین اجتماعی در 5 سال اخیر ارایه خدمات الکترونیکی را باهدف صرفه جویی در هزینه ها، رفت و آمد و کاهش زمان امور بیمه ای افراد تحت پوشش سرلوحه کاری خود قرار داده و هم اینک 32 خدمت از این طریق به جمعیت تحت پوشش ارایه می دهد.
وی خاطرنشان کرد: درشهرستان گناوه حدود 60 هزار نفر تحت پوشش و ازخدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند که 20 هزار نفر اصلی و مابقی تبعی هستند.
شهرستان گناوه با جمعیت 103 هزار نفر در 120 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.