قادر برجی روز سه شنبه در حاشیه نشست با فرماندار خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 503 هزار نفر از جمعیت این استان که 45 درصد از جمعیت این استان را شامل می شود زیرپوشش بیمه های درمانی تامین اجتماعی بوده و از خدمات مختلف بهداشتی و درمانی در 2 بیمارستان و چهار درمانگاه تامین اجتماعی در استان استفاده می کنند.
وی گفت: بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی زیرپوشش این سازمان رایگان است.
او اظهار کرد: در حالی که درآمد سالانه مراکز درمانی این سازمان در درمانگاه های شهرستان های مختلف استان 20 میلیارد ریال است برای اجرای طرح اصلاح فیزیکی و ارتقای خدمات تخصصی پزشکی و شبانه روزی کردن فعالیت درمانگاه های استان 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی افزود: بهره مندی از خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و بروز مردم در مراکز درمانی زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی حق مردم بوده و تلاش می کنیم تا با راه اندازی مراکز درمانی بهتر و تقویت سطح خدمات ارائه شده در درمانگاه های موجود سطح رضایتمندی عمومی مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی را افزایش دهیم.
فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: بیش از 45 درصد از مردم این شهرستان زیرپوشش بیمه های تامین اجتماعی قرار دارند.
فریدون بابایی خواستار شبانه روزی شدن فعالیت درمانگاه تامین اجتماعی شهر خلخال ، استقرار پزشکان متخصص در آن و نیز حل مشکل ارجاع بیماران نیاز به بستری و درمان از درمانگاه به بیمارستان و سهولت کار پرداخت بیمه تکمیلی به بیمه شدگان درمان تامین اجتماعی شد.
او با اشاره به فعالیت 25 پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: مسوولان بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل می توانند از این ظرفیت برای ارائه خدمات پزشکی تخصصی در درمانگاه این شهرستان استفاده کنند.
استان اردبیل بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.