به گزارش ایرنا، اسکندر احمدی روز شنبه در نشست روسای شورای دانش آموزی پسران این شهرستان افزود: منتخبان شورای دانش آموزی درمدارس باید درهمه امور مرتبط، با مدیر و کادر مدیریتی مدرسه همکاری و همفکری داشته باشند.
وی گفت: روسای شورای دانش آموزی رابط بین دانش آموزان، مدیر و اولیا هستند که با انتقال دیدگاه ها و پیشنهادهای دانش آموزان به کادر مدیریتی کمکی برای تمامی فعالیت های مدرسه خواهند بود.
وی اظهارداشت: دفاع از دانش آموزان در مورد مدرسه، حضور مستمر و فعال در همه برنامه‌ها، ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان از وظایف اصلی شورای دانش آموزی ست.
احمدی بیان کرد: دانش آموزانی که برای شورای مدارس خود انتخاب شدند دارای ویژگی، خلاقیت و توانایی های منحصر به فرد بوده اند که انتظار داریم این ظزفیت را برای پویایی و تعالی مدرسه بکار ببندند.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: دانش آموزان عضو شورا، انجمن‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نماز، مناسبت ها، کتاب خوانی و اردویی تشکیل داده و ماهانه حداقل یک جلسه در مدرسه خود برگزار و به مسائل و مشکلات رسیدگی کنند.
دراین نشست روسای شورای دانش آموزی برنامه و طرح های اجرا شده را در مدرسه بیان کردند که حضور مشاورین درسی به مدرسه، برگزاری جشنواره های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی، ایجاد کتابخانه و تعامل خوب با کتابخانه عمومی شهر، حضور و سخنرانی روحانیون در روزهای مشخص ، بازدید از مراکز صنعتی شهرستان و ایجاد کارنامه های 45 روزه برای دانش آموزان از مهم ترین آنهاست.
شهرستان گناوه با جمعیت 103 هزارنفر در شمال استان بوشهر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.